marți, 12 iulie 2011

hattrick - informatii importante

Experiența formațiilor (4-4-2, 3-5-2 etc) poate scădea doar după un meci, nu după fiecare actualizare HT.

Influența asupra ratingurilor mijlocului:

- jucând CA: 93%
- jucând acasă: 119,892%.
- jucând un meci derby: 111,493% (pentru echipa care joacă în deplasare, echipa care joacă acasă primește 119,892%, ca de obicei)
- jucând Relaxat: 83,945%
- jucând Meciul sezonului: 111,4926%


► Mesajul de supraestimare a adversarului de la începutul meciului nu apare niciodată dacă joci Meciul sezonului! Poate suna ciudat să joci Meciul sezonului doar pentru a evita aceasta, dar unele echipe pot pierde locul 1 în Ligă la sfârșitul sezonului, jucând Relaxat un meci care pare mai ușor decât este.
Atenție sporită la acest fapt, mai ales dacă ai de jucat un meci de calificare după acest ultim meci (Meciul Sezonului îți înjumătățește Spiritul echipei.

► Când primești mesajul de supraestimare a adversarului la începutul meciului, doar mijlocul îți va fi afectat.

► Considerând că un jucător performează la 100% din capacitate în forma excelent, atunci el va performa:

- în forma bun: 96,7%
- în forma acceptabil: 89,7%
- în forma inadecvat: 82%
- în forma slab: 73,2%
- în forma jalnic: 62,9%
- în forma mizerabil: 50%
- în forma dezastruos: 30,5%

► Când primești un mesaj negativ despre experiență în raportul meciului, echipa va performa ca și cum ar primi mesaj de dezorganizare, fiind afectate toate ratingurile, depinzând de experiența celor două echipe. Nu se arată în raport nivelul la care scade, dar se observa clar în mijloc pentru că apare diferența de posesie comparativ cu prima repriză, ratingurile finale fiind media pe cele 90 de minute (plus eventualele prelungiri).

► Când primești un mesaj de dezorganizare în raportul meciului, depinde la ce nivel scade organizarea, echipa va performa după cum urmează:

- Excelent = 100%
- Bun = 95-98%
- Acceptabil = 89-94%
- Inadecvat = 83-88%
- Slab = 76-82%
- Jalnic = 66-75%
- Mizerabil = X-65%

► Când joci contra unei echipe care nu aliniază cel puțin 7 jucatori în minutul 1, vei câștiga meciul cu 5-0, primești experiență și antrenament pentru 90 de minute și Spiritul echipei va fi afectat după caz (Relaxat, Normal, Meciul sezonului).

► Există o opinie (nu o confundați cu o regulă) conform căreia motorul meciului va considera prima dată probabilitatea generală de a câștiga pentru ambele echipe, după aceea va considera scorul exact și în final va decide distribuția ocaziilor (care ocazie va fi gol și care nu). Astfel s-ar explica oarecum de ce câteodată un rating mizerabil de atac marchează contra un rating utopic de apărare sau cum un rating de atac divin nu înscrie contra un rating de apărare bun, de exemplu.

► Suma calității paselor tuturor jucătorilor de câmp determină nivelul tactic alAtacului pe flancuri / Atacului pe centru.

► Pe noul motor nu mai sunt ocazii/goluri în minutele 45 și 90. Cele mai multe evenimente par să se întâmple între minutele 25-37.

Eficacitatea antrenorului – comparativ cu procentul de 100% al unui antrenor bun este:

- Excelent – 105,3%
- Bun – 100%
- Acceptabil – 90,9%
- Inadecvat – 83,3%
- Slab – 76,9%
- Jalnic – 71,4%

► Dacă vrei să afli mai multe despre scăderea Spiritului echipei sau despre schimbările Spiritului după un meci jucat Relaxat, poți lua în considerare acest tabel:(http://img585.imageshack.us/img585/3466/teams...t.jpg) (câteodată website-ul respectiv nu funcționează, îndeosebi varianta în engleză).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

;